vecka 12 VÅR!!!

Har inte hunnit me bloggen sista veckan, det har nämligen varit fint väder och då blir prioriteringarna lite annorlunda. Wille har sovit ute i vagnen varje dag, underlättar lite för det tar bara 2 min att söva honom oftast. Han somnar så sjukt lätt i vagnen och bilen. Tyvärr har det blåst endel, men SOLEN har visat sej !!! Vår uteplats må va fallfärdig, men oj så skön, den tar nämligen vinden galant så det är nästan vindstilla.

Det har blivit lite promenader tyvärr inte så många pass på träningscykeln, har känt mig lite förkyld, men nu är det bättre så nu finns inga ursäkter.

Veckan innehöll en heldags fotografering på Wille och det var farfar Nisse som stod bakom kameran. Lär ha blivit en hel del fina foto, kommer nog  så småningom här.

Tors till sön gick till att hjälpa Milla o Danne, de har flyttat nu och sov där för första gången inatt. Henke hjälpte till med flyttlasset i söndags och jag,Elin och mamma hjälpte till att packa ner massa saker i kartonger och sen tog vi med oss Leia till Målilla. Där fick hon träffa Rickard, Ellen o Kristoffer, morfar,Rakel o Agne o gammelmormor Majken oxå en litem stund var iaf.

Bilder säger mer än ord tror jag.




Leia tar ett sista bad i lägenheten innan vi åker till Målilla. Wille är sugen på att hoppa i!!



Och han hoppar i!!



Sover skönt utomhus!



Myys me moster Elin

medan Leia bakar med mormor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0