Fika,promenera, umgås.....

Haft fullt ös i tre dagar nu, i söndags fick jag ett ryck att baka vetelängder och kladdkaka passade bra för Sylvia, Peter och Oscar kom o hälsade på en sväng på em påväg hem från Borgehage, trevligt!

 Senare på kvällen gjorde vi en spontan impulsinbjudan till Helen & Leffe och de kunde komma. Wille var i strålande form och visade upp sin bästa sida (som vanligt). Vi fikade, tittade på lite bilder och såg på Solsidan, roligaste programmet ever. En mycket trevlig kväll !

I måndags fick vi hem en träningscykel, så nu är det bara att gå ner i källarn för att kunna träna, smidigt Tog ett första pass igår kväll, men några saker måste fixas, en väldigt viktig MUSIK, nästan omöjligt att träna utan musik tycker jag. men det känns såå bra att ha en hemma, så kan jag träna när Wille sover helt kanon!! Va hos Milla o Leia igår, Tog me Wille på promend dit, och mitt sista fika, så att jag inte ska ha nåt här hemma, är så sötsugen hela tiden så det slinker ner både det ena o det andra emellanåt, men nu ska det bli ändring på detta. Gick väl sädär,,,,,för redan när vi kom hem från dem så kom Jacob  o Joanna på besök, oxå på hemväg från Borgehage. Då blev det ju lite fika igen..... ajajaj, men sen blev det ju en tur på cykeln iaf. Hjälp alltså har ingen kondis, har inte tränat nåt sen jag vet inte när... dålig kondis innan graviditeten men efter fanns ingen kvar... Dax att ta tag i det här nu!!!!!!!!

Idag har vi varit på barnvagnsrally hehe, ser nog roligt ut när vi går uppradade, idag va det 6 vagnar. Vi träffades hemma hos Alva o Emmelie som hade gjort kycklingsallad. Alla mammor och barn va me idag, jättekul, gott och trevligt!! Tack så mycket!!









Wille slappar lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0