Sjukstuga....

Usch för sjukdomar alltså, Wille har varit sjuk 3 veckor nu.Först 2 veckor RS virus, hostade upp lungorna typ stackarn, sov knappt nåt o slutade äta allt utom bröstmjölk direkt från mig, såå han gick ner i vikt o vi var på barnakuten i Kalmar 2 ggr, blir ju orolig speciellt eftersom han var 2 månader för tidig. Som tur är fick han inte denna skiten tidigare, nu fixade han det ändå, men det va tufft och själv har man inte sovit i princip nåt vissa nätter. När han väl blev frisk va han det bara i 3 dagar, sen fick han öroninflammation.....suck, nu äter han kåvepenin och är mycket bättre, sköööööönt!! Så det har inte hänt så mycket sista tiden, mest varit inne o burit runt på Wille, för ligga på golvet själv när man är sjuk är inte alls kul.

NU är det iaf vår på riktigt ute och vi ser fram emot underbara dagar framöver!!!!

På söndag ska Henke o jag fira våra 30 årsdagar ihop lite sent iaf för min del, men ändå. Jag har insett att jag ärvt mammas intresse  för att baka, är helt i gasen på tårtorna som jag tänkt göra till söndag. Kul me ett nytt intresse , lite svårt att kombinera med viktminskning bara...men men...får öva upp karaktären rejält så funkar det. Har ju en cykel i källren oxå, och senaste veckan har jag faktiskt lyckats komma ut på rejäla promenader, lurade me Milla o Leia på riktig långrunda.....sorry.

Nu vaknar Wille, dax för gröt. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0