Huvudvärk

Nu är det nog snart dax för mej att besöka någon jag inte besökt på ca 10 år, läkarn....tror att det är en bihålsinflammation pågång, Gissar att man behöver pencillin för sånt, det är liksom täppt i hela huvudet, men går inte att snyta sej och trycker extremt mycket när jag böjer mej ner.inatt va vetekudden min rädding och huvudmassagen jag fick av henke innan han somnade. Bakade ändå lussebullar igår faktiskt henke & jag, det va kul o gott!! Brukar annars alltid baka me Milla men dem är ju i Thailand, så det får bli nästa år i huset!!

sov grymt dåligt i natt pga huvudbärk då.....denna dagen har varit ganska intensiv men väldigt givande! jobb dagis 8-16.30 sen åkte vi på föreläsning i kalmar "skitprat & svaller" den kommer vi nog alla ha nytta av.  hyfsat trött och sliten när jag kom hem, och vad hittar jag då i postfacket, jo ett paket från emmy, hon hade skickat winnerbäck dvd:n såå himla gullig hon är! Det va precis vad jag behövde. lite mat o Lasse gjorde susen så nu är jag pigg , men tyvärr är det ju dax att sova.

Henke jobbar dubbelpass så 48 h på raken,,galen, han kommer hem på fre....så är ensam i mon kväll oxå. jobbar endel så det går nog fint!  men saknar honom nu!!

känns som att jag är en ganska tråkig bloggare, jobb o henke är visst det enda jag skriver om..jaja ska bättra mej är ju fortafarande rookie.

kram o go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0