Vårkänsla

Åh va härligt andra dagen med SOOOL!!!! Innan har det hängt betonggråa moln över Nybro i över en månad.
Henke o jag satt ute på verandan igår o somnade till i solen båda två medan Wille låg inne o sov, skönt me slappdagar.Så va vi ute o kollade in Milla o Dannes hus, oj de har lite att göra, men fint kommer det bli!!!

Middag hos Maria & Nisse va det igår oxå älgskavsgryta o pasta jättegott! Jag passade på att ta ett bad hos dem eftersom vi inte har nåt badkar, så skööööönt alltså, vi måste ha det framöver! Sen hängde de me hem till oss o kollade 2:a chansen i melodifestivalen alla höll på Pernilla Andersson men det gick inte så bra tyvärr.

Wille har somnat tidigt på kvällarna nu ett tag, men inte igår, då ville han mysa me farmor o farfar istället för att sova, fattar inte att han inte vill ha lite sovmorgon då näädå vid 7 är han som en liten tupp kuckeliku då vill han inte ligga kvar i sängen, så vi ahr redan avklarat morgonbrasa, frukost o massa myys. Nu sover han igen 1 h ungefär, jag funderar på att ta me min kaffekopp ut i solen. Henke sover han har en jobbig period med tinnitus stackarn.

Henke & Wille jag älskar er så sjuuuukt mycket!! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0