morgonmys me Wille

Wille har börjat med en ny vana,,,inte helt ok tycker jag, han vaknar kl 04.00 och är PIGG det är inte jag. Han vill verkligen inte ligga stilla han är som en liten ål men han har en envis mamma och det inser han nog snart....han får ligga på mej och så gungar honom tills han somnar om. Inatt tog det en timma...men sen sov han så gott så, bredvid mej dock men men han sov iaf. Såå mysig morgon har vi haft, han vaknade 07.15 men låg bara och jollrade lite så jag halvsov säkert 45 min, sen va han kramig och mysig, vi låg ända till 08.45 och bara kramades och pussades, lr jag pussade honom han vet inte riktigt hur man gör än, men det ska vi nog lära honom. Älskar dej såååå mycket min fina son! Du är det bästa som hänt mej!

Nu är det kaffe och únderbar musik av Emmy i högtalarna, nice morron!! Wille somnade nyss och Henke sover fortfarande.

Igår va vi hos Tonie & Petra det va sjukt trevligt!! De bor i ett jättefint hus i trekanten med sina två boys, än är ju wille lite för liten men om ett tag kan de nog leka o ha riktigt kul när vi ses, för det måste vi fortsätta med.  Tack snälla ni för igår om ni nu skulle läsa detta nån gång.

Tog ju ingen bild på morgonmyset men så här såg det ut igår när far & son hade mys framför brasan.



Kommentarer
Postat av: elgen

söta dom är då!!! :)

2011-03-13 @ 16:54:19
URL: http://elgensmotivationochtraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0