ojojoj

Hej hopp!
Det här trodde jag aldrig, att jag skulle starta upp en blogg. Offentlig dagbok, har aldrig gillat detta ...Men men nu är det gjort får se om det blir nåt me den.

Vart börjar man liksom, sen är det ju naturligt men nu kan ju knappast sammanfatta mina 27 år här lite snabbt o smidigt. Kör väl rakt in i nuet bara. Henke jobbar.....dygn.... är så sega kvällar utan honom, i början kunde jag tycka att det va lite skönt o va själv, men ikväll har jag henke abstinens!

Längtar som en galning och inte till jul utan till 15 jan. Har nämligen redan "fått" den bästa julklappen någonsin ett HUS!! (Eller om man nu vill va negativ,, massa skulder.... men jag väljer helst att va positiv =) ) Alla säger att tiden går så fort nu, men jag tycker typ den står stilla. eller både och, när det gäller huset står den stilla men när det gäller lägenheten så rinner tiden iväg, måste ju städa o röja ut massa skit, så att vi kan ta lite bilder och lägga ut den på blocket. men när man försöker jobba som en tok o fixa fram så mycket pengar som möjligt, för o inte behöva köpa fler pantbev då hinner man aldrig städa.. igår va det 1 advent oxå, lyckades faktiskt få upp stjärna o grejer, o hade tom putsat fönsterna innan, så ikväll är det riktigt mysigt faktiskt. sitter me ett stort glas te o saknar min kära man. ska sova tidigt ikväll har jag bestämt, har blivit alldeles försent på sista tiden, henke har infört en ny vana innan vi ska sova..... måste alltid se lite film, oftast blir det wallander eller beck, men nu har vi hoppat på höök verkar spännande. vi gillar poliser!!

Nä, kul att testa detta, go natt love /lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0